• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

LEA BANK

Miika

Kunnig medlem
Poäng: 297
Blev medlem
20 Februari 2022
Meddelanden
241
Mottagna reaktioner
118
Poäng
297
När skedde den kontrollen? Jag har signerat skuldebrev osv. Har inte fått någon sådan kontroll ännu
Det var efter allt varit signerat och preliminärt godkänt. En dag senare kom ett mail om att verifiera med Kreditz (med ursäkten att det kommer gå ännu snabbare för mig som kund :facejoy:). Senare samma dag besked om att det var nekat.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Ethi34

Kunnig medlem
Poäng: 111
Blev medlem
27 Juni 2024
Meddelanden
108
Mottagna reaktioner
23
Poäng
111
Det var efter allt varit signerat och preliminärt godkänt. En dag senare kom ett mail om att verifiera med Kreditz (med ursäkten att det kommer gå ännu snabbare för mig som kund :facejoy:). Senare samma dag besked om att det var nekat.
Lär ju hända mig med tyvärr. Så tråkigt! Allt har tagit sån lång tid med så önskar de lika gärna aldrig gett mig ett bud
 

Ethi34

Kunnig medlem
Poäng: 111
Blev medlem
27 Juni 2024
Meddelanden
108
Mottagna reaktioner
23
Poäng
111
Det var efter allt varit signerat och preliminärt godkänt. En dag senare kom ett mail om att verifiera med Kreditz (med ursäkten att det kommer gå ännu snabbare för mig som kund :facejoy:). Senare samma dag besked om att det var nekat.
Du fick ingen förklaring till avslaget sen? Hur snabbt kom det?
 

Bud

V.I.P
Poäng: 246
Blev medlem
25 Februari 2024
Meddelanden
329
Mottagna reaktioner
87
Poäng
246
När det gäller Collector kollar de speltransaktioner och liknande t ex inbetalningar till inkasso och sedan nekar dem
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp